Pozyskanie nowych, cennych klientów to wyzwanie, któremu ciężko sprostać samemu. Przekonać się o tym mogło wielu właścicieli hoteli. Osiągnięcie sukcesu w branży turystycznej wymaga współpraca wielu specjalistów, by goście byli w pełni usatysfakcjonowani i chcieli wracać. Dzięki skutecznej współpracy z organizatorem turystyki można stworzyć ośrodek idealnie dopasowany do potrzeb określonej grupy docelowej i zyskać popularność oraz pożądane pełne obłożenie bazy noclegowej.
Ośrodek Wypoczynkowo-Rehabilitacyjny Bryza
OWR Bryza mieści się w niewielkiej miejscowości Dźwirzyno, położonej w odległości około 12 kilometrów od Kołobrzegu. Malownicze położenie niewielkiej miejscowości pomiędzy piaszczystymi plażami Bałtyku a jeziorem Resko Przymorskie, otoczonej zielenią decyduje o wyjątkowości miejsca. Przez Dźwirzyno przebiega międzynarodowy Szlak Rowerowy Wokół Bałtyku oraz Kanał Resko łączący morze z jeziorem, co stanowi dodatkową atrakcję. Miejscowość ma ciekawą historię sięgającą XIII wieku i dobre zaplecze turystyczne – liczne bazy noclegowe, nowoczesny port rybacki oraz przystań dostosowaną do jachtów i windsurfingu. Dźwirzyno jest otoczone przez obszary Natura 2000.
Ośrodek Wypoczynkowo-Rehabilitacyjny Bryza znajduje się w odległości zaledwie 300 metrów od plaży obfitującej w drobny, czysty piasek i wysokie wydmy. Z drugiej strony dzieli go około 500 metrów od jeziora Resko Przymorskie. Ośrodek usytuowany jest na rozległym terenie o powierzchni około 2 hektarów, zagospodarowanym dobrze utrzymaną zielenią i klombami kwiatowymi. Miejsce jest zaciszne, pozwalające na spokojny wypoczynek i odprężenie. Obiekt posiada kompleks basenowy – dwa kryte baseny, bardzo dobrze wyposażoną bazę zabiegową, kawiarnię serwującą własne wypieki, plac zabaw dla dzieci, punkty usługowe, parking.
Rozpoczęcie współpracy
Początek wspólnej działalności to inwestycja w gruntowną modernizacja obiektu współfinansowana przez Idea Spa Travel w ramach 6-letniego czarteru. Dostosowanie standardu do potrzeb docelowych klientów okazało się idealnym rozwiązaniem prowadzącym do zdecydowanego zwiększenia sprzedaży. Pierwszy rok współpracy polegał także na dokładnym poznawaniu potrzeb i możliwości miejsca, jak i wizji i rozwiązań, jakie oferuje organizator. Budowa wzajemnego zaufania i połączeń biznesowych pozwoliła na ustalenie warunków stałej współpracy.
Podwyższanie standardu obiektu, będące odpowiedzią na sugestie konsumentów, następowało stopniowo. W 2011 roku pełną modernizację przeszła jadalnia — zwiększono jej powierzchnię i dokonano istotnych zmian w wystroju. Rok 2014 przyniósł modernizację kompleksu basenowego — otwarcie nowej części pływalni z drugim basenem.
W 2017 roku obiekt przeszedł zmiany mające istotny wpływ na pierwsze wrażenie po przybyciu. Został stworzony imponujący, przyjazny dla gości hol w jasnych morskich kolorach oraz recepcja zachęcająca do przybycia do obiektu. Powiększono również kawiarnię, by odpowiedzieć na potrzeby klientów ośrodka. Goście Bryzy maja dziś do dyspozycji salon fryzjerski oraz kosmetyczny wraz z solarium, salę fitness i salę klubową.
Zmodernizowane wnętrza Bryzy przyciągają dziś zarówno krajowych jak i zagranicznych turystów.
Osiągnięte rezultaty
Obecny standard, wygląd i zakres świadczonych usług OWR BRYZA to wynik wielu lat owocnej współpracy ośrodka z doświadczonym organizatorem turystyki. Dzięki niej, począwszy od 2005 roku wdrożone zostały skuteczne rozwiązania, które pozwoliły na osiągnięcie wysokiej jakości usług dopasowanych do potrzeb klientów. Możliwość ciągłego rozwoju zapewnia obiektowi czarter pokoi, przekraczające 80% całoroczne obłożenie oraz ponad 4.000 zadowolonych gości rocznie, przebywających w ośrodku średnio przez ponad 9 dni.
Modernizacja obiektu oraz nieustanne doskonalenie oferty umożliwiły nam zbudowanie na niemieckim rynku wizerunku Bryzy jako atrakcyjnego ośrodka zdrowia i wypoczynku zlokalizowanego blisko morza i natury. Atuty te przesądzają o niesłabnącej popularności ośrodka także poza miesiącami letnimi. Nawiązanie wieloletniej, pełnej współpracy, ma istotny wpływ na rozwój i pozwala na ciągłą poprawę osiąganych wyników. Nasi specjaliści nieustannie wspierają podnoszenie jakość usług i ich odpowiednie kierunkowanie, dostosowane do potrzeb dynamicznego rynku, który na przestrzeni lat ulegał zmianom.
Podsumowanie
Właściciele OWR Bryza dzięki zaangażowaniu w goszczenie klientów, idąc za sugestiami organizatorów, wsłuchują się w potrzeby swoich gości. To jeden z kluczowych elementów decydujących o sukcesie. Na wyróżnienie zasługuje fakt, że OWR BRYZA obok rezydenta Idea Spa Travel dbającego o gości, zatrudnia swojego konsjerż, który na bieżąco ma kontakt z gośćmi, służąc im pomocą i wsparciem, stawiając zadowolenie gości z pobytu na pierwszym miejscu.
Przez lata zagwarantowaliśmy naszemu Partnerowi nie tylko zadowalający poziom sprzedaży, ale jednocześnie wieloaspektowe wsparcie w prowadzeniu działalności na rynku hotelarskim. Nasza ścisła współpraca zapewnia Ośrodkowi stały dopływ gości, a co za tym idzie – pewne zyski.
Polecane
Polecane
Polecane