Znajdujący się w Świnoujściu Hotel RYBNICZANKA współpracuje z Idea Spa Travel od 2010 roku. Po zakończeniu wcześniejszej dzierżawy ten wyjątkowy kompleks posiadający doskonałą bazę zabiegową wymagał podjęcia pewnych kroków w celu uatrakcyjnienia i personalizacji oferty, aby trafić do szerokiej gamy odbiorców. Zapoznanie się z potrzebami i dostosowanie warunków pobytu do potrzeb klientów pozwoliło stopniowo dążyć do sukcesu.
Hotel RYBNICZANKA w Świnoujściu
Właścicielem Hotelu RYBNICZANKA jest Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp. z o.o. z Tych, z którą Idea Spa Travel współpracuje od 2003 r. (współpraca z hotelem Górnik w Kołobrzegu). Hotel RYBNICZANKA jest położony w najbardziej atrakcyjnej części miasta, w części uzdrowiskowej, w odległości zaledwie 150 metrów od plaży i 100 metrów od promenady. Dysponuje 226 miejscami noclegowymi , w pokojach 1, 2 i 3-osobowych oraz apartamentach. Swoim gościom Hotel oferuje szeroką gamę zabiegów leczniczych, dostęp do kompleksu basenowego z sauną i jacuzzi a także bazy usługowej. Atutem hotelu świadczącym o jego pełnej gotowości do świadczenia usług rehabilitacyjnych jest jego przystosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inwestycje i pozyskiwanie gości
Przyjęty od poprzedniego dzierżawcy w 2010 r. obiekt wymagał poważnego remontu i poszerzenia oferty. Pomyślna współpraca nowego inwestora oraz Idea Spa Travel pozwoliła osiągnąć te cele oraz wprowadzić w życie nowe pomysły.
Zwiększenie konkurencyjności Hotelu na rynku wymagało poszerzenia oferty obiektu o basen, a także remontu pokoi z łazienkami, kuchni oraz bazy zabiegowej dla gości. Przekazany przez Idea Spa Travel zastrzyk finansowy w wysokości 1,7 miliona złotych umożliwił zrealizowanie zaplanowanych inwestycji, dzięki czemu w połowie 2011 roku Hotel mógł już przyjąć pierwszych gości w zmodernizowanych wnętrzach. Na rynku niemieckim Hotel RYBNICZANKA od początku współpracy promowany jest jako najlepszy specjalista w organizacji pobytów profilaktyczno-leczniczych.
W odpowiedzi na potrzeby rosnącej rzeszy klientów Hotel RYBNICZANKA przeszedł w 2015 roku kolejną gruntowną modernizację. Firma Idea Spa Travel udzieliła Hotelowi kolejnego wsparcia finansowego w kwocie 1,3 miliona złotych, a planowane zmiany były konsultowane z zespołem ekspertów firmy i zaowocowały kolejnymi wzrostami w sprzedaży pobytów. Obłożenie kontyngentu pokoi dla gości Idea Spa Travel w 2016 roku wyniosło 92,4% , natomiast rok później 94,5%. Oznacza to około 4000 zagranicznych gości rocznie, przebywających w obiekcie średnio przez 10 dni.
Eksperckie porady i rozwiązywanie problemów
Współpraca z firmą to nie tylko zapewnienie stałego obłożenia pokoi. W razie sytuacji mogących powodować spadek atrakcyjności pobytu w Hotelu zespół doświadczonych ekspertów potrafi pomóc opracować strategie utrzymujące sprzedaż na wysokim poziomie. W 2018 roku mimo prowadzenia w bliskim sąsiedztwie Hotelu trzech inwestycji mających istotny wpływ na komfort pobytu gości , głównie z uwagi na duży hałas , rezerwacje utrzymywały się na wysokim poziomie dzięki wprowadzeniu systemu dopłat dla gości. W sytuacji, gdy inne obiekty muszą zawiesić czasowo działalność, Hotel dalej dobrze prosperuje.
Współpraca na najwyższym poziomie
Idea Spa Travel to główny kontrahent Hotelu, posiadający około 75% miejsc noclegowych. Zapewnia w nich wysokie obłożenie i generuje realne, pewne zyski dla Hotelu. W pełni wspiera Dyrekcję Hotelu w stałym kontrolowaniu i podnoszeniu jakości świadczonych usług. Rezydent będący stale na miejscu ściśle współpracuje z personelem, by zapewnić najwyższy komfort i zwiększać atrakcyjność pobytu. Pomaga w rozwiązywaniu pojawiających się problemów, służy pomocą w nagłych wypadkach, będąc dużym wsparciem dla pracowników.
Na atrakcyjność oferty Hotelu, również poza wysokim sezonem wpływają różnorodne pakiety pobytowe tworzone przy współpracy z najwyższej klasy specjalistami od marketingu. Praca rezydenta polega również na uatrakcyjnieniu pobytu gościom, dzięki czemu nawet w sezonie martwym organizowane są różnego rodzaju imprezy, warsztaty, pokazy, wycieczki czy inne wydarzenia pozwalające na zachowanie wysokiej sprzedaży pokoi. Ścisła współpraca z Hotelem pozwoliła na przykład na stworzenie w okresie przedświątecznym „Warsztatów dekoratorskich” podczas których tworzone są wyjątkowe ozdoby bożonarodzeniowe.
Polecane
Polecane
Polecane